onsdag 2 mars 2011

Sjukdom....


Efter att min dotter har varit hemma och sjuk i nästan 2 veckor så är det min tur att hosta, snörvla och må kass. Hela denna veckans lektioner kommer bestå av vikarie för jag kommer att vara hemma veckan ut istället för att gå till jobbet och inte riktigt veta om jag är frisk eller inte.
Tyvärr blir undervisningen lidande när jag är sjuk. Jag vet aldrig om vikarien som sätts in kan spela instrument eller inte och kan då inte fortsätta med den kontinuerliga lektionsplaneringen.
De klasser där undervisningen kommer vara som planerat är 4 blå och 6 gul. 4 blå har sina redovisningar av intervjuer att göra och 6 gul är i sluttampen av ditt Garagebandsarbete. Det börjar närma sig redovisning och uppspelning där. Jag hade räknat med 3 veckor till, men eftersom jag inte är på lektionerna kan jag inte kolla upp hur det ligger till i de olika grupperna.
Det blir till att ta nya tag nästa vecka!!! Lämnar denna veckans uppdatering med låten som jag tycker har varit bäst i melodifestivalen. Nicke Borg - Leaving home

1 kommentar: