fredag 3 december 2010

Host host, snyt snyt....


Har plågat mig igenom veckans musiklektioner. Är sjuk men känner att jag behöver vara på musiklektionerna för att eleverna ska få öva inför Julspel och Lucia, så jag är halvt sjuk så att säga. Jobbar endast på min musiklektioner.
Under denna vecka har det tyvärr inte varit speciellt pedagogiskt på lektionerna. Med de klasser som jag inte övat Lucia/Julspel med har jag kört You Tube-önskelåtar... Inget jag är stolt, men jag har behövt spara min ork och röst.
Klasserna har varit väldigt förstående och tillmötesgående. Vill ge er ett tack för det!

Julspelet med åk3 rullar på och vi ska nog få ihop det til lslut.

Lucia är det stora nu och har hunnit öva två ggr med alla 29 eleverna och en enskild gång med de elever som ska sjunga solo eller duett. Det är så modigt att våga göra detta inför hela skolan. Jag hoppas verkligen att de har modet att TA I, när det verkligen gäller.

Nu ska jag hem och kurera mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar