onsdag 8 december 2010


Då är det andra veckan i rad sin jag jobbar "del av dag" ons-fre på grund av min förkylning. Idag har jag faktiskt varit till läkare och det hör inte till vanligheterna. Jag hade visst fått Bihåleinflammation... Så det är därför som jag har så ont i ansiktet och är kass.

Vi har fortsatt att jobba med Lucia och övningen igår gick väldigt bra tycker jag, även om jag spelade mer fel än rätt tror jag. Jag hoppas verkligen att jag kommer vara så gott som återställd på måndag när det är dags...
Börjar bli lite nervös att de elever som ska sjunga solo eller duett kommer att bli sjuka. Vad gör man då???

Kommer även att ta bort det extra övningstillfället som är 12.20-13.00 i morgon, för jag orkar bara med de tre lektionerna jag har på förmiddagen. Jag hoppas att det ska fungera för eleverna ändå. Jag hoppas att de övar hemma som jag har bett dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar