måndag 8 november 2010

Höstlovet slut

Då var höstlovet slut och verkligheten är tillbaka igen.

Jag har skickat ut brev till 180 elevers föräldrar angående att jag har tänkt lägga ut det vi gör på musiklektionerna i min och elevernas blogg. Jag har fått svar från ett föräldrapar att de inte vill att jag lägger ut på bloggen. Då kommer jag självklart inte att göra detta. Jag är förvånad att jag inte har fått fler mail från föräldrar.

Nu är det ju så att jag inte kommer att lägga ut allt, från alla lektioner, hela tiden, från alla klasser. Det finns det varken tid eller ork till att göra. Vissa lektioner arbetar vi med saker som inte går att spela in. Men precis som när man har bild och klassen gör något extra fint vill man visa upp det genom att sätta det på väggen. Det är det jag vill göra, fast jag kan inte sätta det på väggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar